Announcement

Collapse
No announcement yet.

I know you are all IE haters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I know you are all IE haters

    but the new IE9 SCREAMS! It's faster than Chrome.

  • #2
    But its not W3 compliant!!!!!!!! Waaaaahhhhhhhhhhhh :runaround:

    Comment


    • #3
      Fail

      Sent from my MB860 using Tapatalk

      Comment


      • #4
        I just installed it, sux.
        Seems to be working fine.

        Crap adblock plus doesn't work with IE9.
        Any recommendations?
        Last edited by Geezer; 03-26-11, 03:51 PM.

        Comment


        • #5
          Seems slick.... BUT I HATE that it isn't a compliant browser. I just spent the last 2 days fixing websites to display correctly on all browsers. So they work on all older versions of IE. Now I install IE9.... and it refuses to show the Heading Tags... WTF.

          Comment


          • #6
            Pfft...

            Firefox 4.0 is the shit! It's so fast you'll go plaid.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ElJefe58 View Post
              Pfft...

              Firefox 4.0 is the shit! It's so fast you'll go plaid.

              It's very glitchy! VERY glitchy!

              Comment


              • #8
                I've guinea pigged at least a dozen previous versions of IE.

                No more. Just not interested.

                Comment


                • #9
                  LOL
                  Now I can't post on phog.
                  I can title threads but the message body won't post.

                  Comment


                  • #10
                    Hmmm I haven't had any problems.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Geezer View Post
                      LOL
                      Now I can't post on phog.
                      I can title threads but the message body won't post.
                      I don't see how this is a problem

                      Comment

                      Working...
                      X